Zpět

On Earth as it is in advertising?

Název On Earth as it is in advertising? : moving from commercial hype to Gospel hope
Autor Sam Van Eman
Nakladatelství Grand Rapids : Brazos Press
Rok 2005
Fyzický popis 191 s. ; 22 cm
Jazyk dokumentu angličtina
ISBN 1-5874-136-x (brožováno)
Poznámka Obsahuje bibliografické odkazy
Kategorie Spiritualita
Uživatelské určení dospělí
Předmětová hesla křesťanská víra
reklama a propagace
křesťanský život
sociální procesy
křesťanství a kultura
populární kultura
Forma / žánr Pojednání. Stati.
Komentář – anotace Víme, jak svůdná dokáže být popkulturní reklama. Víme, že se nachází ve všech médiích. Možná víme i to, jak ovlivňuje naše nakupovací návyky. Přesto ji hltáme. Ne každá reklama je špatná, ale když poskytuje prázdné odpovědi na naše nejhlubší otázky, okrádá nás o sebeúctu, zaměňuje touhu s potřebou a odsunuje naše bližní do ústraní. Kniha hovoří o těchto následcích, utvářejících dnešní kulturu. Odhaluje, jak reklama napodobuje poselství evangelia tím, že špatně definuje identitu člověka a slibuje, že naplní základní lidské potřeby. A chce čtenáře inspirovat k tomu, aby si vybrali správnou cestu.
Signatury v knihovně 2722VAS380A

Podobné tituly